Sunday 12 June 2016

A New Revolutional Tune for Niger Delta titled "GAND UP" by the Bingi Man RYMZO



It's "GAND UP" when they killed Ken Saro Wiwa

It's a "GAND UP" to dismantle our Sea Port

It's a "GAND UP" to use our Oil money to build other region why my people die poor
It's a "GAND UP" to short change Niger Delta


Ken Saro Wiwa died for the Niger Delta Struggle
dey never Honour him

They expect me fi keep me mouth shut?



No way !!!!!!



Songs Link

www.reverbnation.com/rymzo

Song lyrics

Intro: one fi my niger delta
Silassie i (2x)

Hook

Looks like a gang up...when dem kill ken saro wiwa

Looks like dema gang up...against d struggle of d Niger Delta

looks like a gang up...to dismantle all our seaports

Look like a gang up to short change my Niger delta


Verse

Right now mi come here so fi tell u lil something

Ken saro wiwa did  die fi this something

Big man get murdered n nobody did Nothing

Now rastaman a start something


Niger delta youth them ready fi drop bomb

Now mi in d mood fi write d war song

Somuch weh dem take from this our region

And build up other cities n my people die poor


Hook



Verse 2


Dem come yah just to take d natural resources

kill out d plants n breakdown d trees

Pollution Ina d water my people can't fish

Everything a thing a bad Ina every district



And dem expect me fi keep ma mouth shut

And give me Little peanuts so me say thank d lord

Spend all d proceeds in another region

And Leave out my land ina degradation

Hook:

Bridge


Ken Saro wiwa die fi d niger delta struggle

But dem never honor him @all



But some people die fi their personal ambition

These r the National hero


Is there a gang up 4x


Hook



No comments:

Post a Comment